maandag 20 maart 2017

Mooi gezin deel 38: update pagina 14

Het gaat ongelooflijk lekker nu... Deze row finish gaf een ongelooflijke BOOST...

 Na 9 uur borduren { zaterdag deed ik er 3.28u waarin er 2 pagina´s af geraakte en begonnen werd aan pagina 14 en de zondag deed ik er 5.32u} Ik kon het gewoon niet laten, heerlijk!!!
Deze pagina is een leuke pagina doordat er leven tevoorschijn komt, want zie hier zoon 2...
Ik denk dat het ook veel is dat ik effe klaar was met die eeuwige schutting haha!!

Ik deed ook nog een beetje werken aan Looking to the future. De baby op zwarte aida 14 ct. 5 kleuren.
Ik begon hier lang geleden mee ergens in juni 2016... Maar deed niet verder zonder een echte logische reden.

Maar gisteren kreeg ik pagina 3 van de 4 af. Lekker op de bank tijdens het kijken naar komen eten haha!
 Het is niet veel, helaas trok mooi gezin veel en veel harder haha!!
Maar het komt er wel, als ik er 1 dag aan zou spenderen zonder iets anders te doen krijg ik het af.
 Dit stukje kreeg ik af.
En een close up van het gezichtje, het leukste gedeelte om te doen natuurlijk!

Iedereen een fijne borduurweek, misschien dat ik vrijdag nog laat zien waar ik het weekend mee in ga...en anders tot volgende week maandag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten