donderdag 20 april 2017

Aankopen maand April 2017

Het is al een tijdje geleden dat ik nog een aankoop blog deed... omdat ... ik niet echt veel aankocht... Wauw!!!

Inderdaad ik heb een tijdje zo goed als niets{niet veel} aangekocht, mede door klachten van de vrouw natuurlijk!!!

Maar vandaag eens naar de action geweest...
Deze leuke bloemen vind je bij de action voor nog geen 1€...dus lekker veel variatie meegenomen...

En daar zie ik dan voor de eerste keer deze blaadjes bij. Ze zijn wat groot { ze mochten de helft zijn} maar ze werken wel met wat aanpassing...
 Deze zijn ook nieuw. Het getrouwde koppel vind ik er wat eng uit zien, maar de rest vond ik heel leuk en ga ik zeker een GO geven...

Nog wat snuisterijen voor op de kaarten... knoopjes zijn altijd heel leuk!!
 Altijd nodig!!!
 En deze had ik al eens gedaan, maar is zo schattig!!!
En MMMMM!!! lekker!!! Die gaan mee naar het werk...

Een tijdje terug kocht ik ook wat aan, maar dat ben ik vergeten op deze blog te zetten... dus even een terug blik...

 Nog wat action gerief in Maart

 Een fb verkoopster verkoopt deze leuke setjes... aankoop van Februari

En afgelopen hobbyjournaal had leuke vlindertjes...

Dat was het weer... deze maand ga ik nog eens naar de hobbyhoek, daar ligt nog wat te wachten op mij... ik doe het nog altijd rustig aan haha!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen