woensdag 17 mei 2017

Mooi gezin deel 54: Pagina finish

Voila....

Na 5 dagen waarin ik 19 uur en 49 minuten borduurde maakte ik mijn 26ste pagina finish van 2017 haha!!

Het gaat lekker...ik had veel tijd { maakte veel tijd} en had niet veel kleuren nodig om de pagina op te vullen, alleen de laatste 2 hoekjes waarin de arm en het begin van het hoofd van dochter 1 tevoorschijn kwam was er een confetti BOM!! Waar ik vandaag toch nog 3 uur en 30 minuten over mocht doen...PFF!!! Maar voldaan en trots presenteer ik u... pagina 27!!

Dit was de 26ste pagina finish voor 2017, nog 3 pagina´s te gaan voor een volle rij!!

De volgende pagina geeft een arm en een gezicht, dus meer confetti!! Over deze pagina zal ik wel even doen haha!!! Geen 5 dagen reeks deze keer haha!!
Hopelijk ongeveer 14 dagen, dus rond eind Mei...

3 opmerkingen:

  1. dank je wel beide...op het moment zwaar verslaafd... jammer genoeg ligt het kaarten maken hierdoor helemaal stil en heb ik al weken niets gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen