zaterdag 8 juli 2017

Apart kaartje van Joy cardchallenge

Bij Joy van Joycrafts hebben ze iedere maand een Kaarten challenge. Ik wacht altijd even af hoe het er uit gaat zien en meestal vind ik ze geweldig!!! En toch is dit pas de eerste keer dat ik er voor gegaan ben.

Daar ik dol ben op babykaartjes, werd dat het thema van vandaag...

 De voorzijde met een stempel van Marianne design en een mal van Joy
 de binnenkant
 1ste gedeelte is met de mal van Joy { kleertjes } en stempel op de tags is van dezelfde marianne lijn
het flesje heb ik gevonden in mijn hobbywinkel
 Plaatjes van een vrouw die deze maakte op fb, strikje onbekend, knopen onbekend
Mal weer van Joy { zelfde als de voorkant} stempel weer van marianne, plaatje van dezelfde mevrouw op fb { deze doet dit ondertussen niet meer} handje en voetje onbekend...

Al het designpapier is van Joy, baby girl...

Een super leuk kaartje en best makkelijk te doen...wil jet ook graag maken je vind het hier: 3de challenge van Joycraft cardchallenge

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen