zaterdag 1 juli 2017

Mooi gezin deel 63: vrijdag update

Ongelooflijk is het al Zaterdag???

Het gaat wel echt snel. Er gebeurt ondertussen ook ontzettend veel in mijn leven, waardoor borduren niet altijd prioriteit is, maar wel een zeer welkome afwisseling en stress ontlader.

Na mijn pagina 31 finish, heb ik van pagina 32 de helft ongeveer af. Vandaag is dag 6 van deze pagina...en tot nu toe heb ik 14 uur en 12 minuten eraan gewerkt...

Het gaat dus iets langzamer dan mijn normale gemiddelde. maar ik heb de namiddag gehad, dus helemaal vreemd is het ook weer niet haha!!

De broek is af, het t-shirt is af en ook de handen zijn compleet. Ben blij met het behaalde resultaat.

Ik ben ondertussen volop aan het zoeken naar ander werk binnen ons bedrijf, en zo heb ik gesolliciteerd voor een nacht functie, dat 2 categorie├źn hoger is en de nacht betaald ook beter. Dus hopelijk wordt ik hiervoor aangenomen. ik heb al meerder opties gedaan, maar tot nu van nog geen enkele optie iets vernomen.
Met de nacht zou mijn borduren natuurlijk wel even op een lager pitje komen te staan, daar ik serieus moet overschakelen naar een ander ritme, en het is ook zwaarder werk, waardoor ik de eerste periode veel spierpijn zal hebben. Maar voor een makkelijker leven { qua financi├źn} hebben we dat er wel voor over haha!!

Daarnaast is het ziek zijn weer toegeslagen in onze kennissenkring. Helaas hebben we te horen gekregen dat een kennis van het cafe waar vrouw lief komt, prostaatkanker heeft. En heeft een vriend van ons petekind vernomen dat hij keelkanker heeft, dit is nog maar een dertiger, veel te jong; Van hem weten we al dat hij geopereerd moet worden in augustus.

De eigenaar van het cafe { ook een dertiger } leeft nog altijd met zijn hersentumor, zonder verder complicaties en doet het heel goed! ook de tante van mijn vrouw die in het begin van dit jaar een hartaanval heeft gehad en daarna nog verschillende keren kantje boord is geweest, doet het nu heel goed gelukkig!!

Het is gewoon echt niet ons jaar... er gebeurt te veel en te snel volgt het mekander op. We hopen dus ook dat we verder in goede gezondheid 2017 door mogen en dat deze twee getroffen mensen de kracht mogen vinden om te vechten en te overleven.

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er zo mooi uit sterkte met alles ,hou er rekening mee dat in de nacht werken heel zwaar is daar moet je echt aan wennen .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is... maar ik heb goede hoop. Blijven werken waar ik nu sta is geen optie door pestgedrag en vervelende seksistische opmerkingen van de ploegbaas. Helaas ben ik hierdoor zo ongelukkig in deze ploeg dat ik genoodzaakt ben om te vertrekken. Daarnaast geeft deze optie meer loon en meer rust, daar je tijdens de nacht een stuk minder druk hebt en geen ploegbazen

      Verwijderen