dinsdag 4 juli 2017

Mooi gezin deel 64: maandag update

Gisteren was het alweer maandag... voor deze week had ik geen pagina finish doordat ik minder tijd had om te borduren. Zowel door de namiddag, als mijn zin in borduren en een logement van zaterdag op zondag van zusje lief.

Maar ik hoop de pagina vandaag af te maken { we zullen zien, de stitch Itch is er nog altijd NIET } maar aan de andere kant wil ik deze pagina die eigenlijk zo makkelijk is door het gebrek aan confetti niet lang laten voortduren.

Zo ver was ik met pagina 32 op zondag avond...

ik heb onder de stoel al goed ingekleurd met veel wit...ik moet niet zo heel veel meer ondertussen.

Zodra ik de pagina af heb laat ik deze nog eens zien en dan een frisse start aan een verse pagina, altijd een leuk moment.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen