zaterdag 8 juli 2017

Mooi gezin deel 66: vrijdag update

Weer niet echt veel gedaan, helaas teveel problemen op het werk i.v.m. het zoeken naar ander werk en pestgedrag van ploegbaas naar mij... een heel gedoe in ieder geval en opgelost is zo iets niet zomaar...

Maar met een weekendje rust hoop ik de volgende 4 dagen er nog tegen te kunnen...

En de vrijdag een halve dag verlof omdat ik er gewoon ziek van was geworden { het geeft veel stress} en echt bijna de hele dag geborduurd... en dat geeft resultaat!!

Hier was ik vorige week vrijdag...

En hier ben ik nu...


Het is heel mooi aan het worden, het gezicht is heel mooi gelukt!!!Ik heb een kleurtje niet, maar dat ga ik van de week halen...deze ben ik dan toch nog vergeten te bestellen bij het borduurbloempje haha!!

Maandag ziet u wat ik heb bereikt dit weekend...

4 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi sterkte met alles hoop voor dat het allemaal snel beter gaat liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je jannie. Ik hoop het ook...het is onbegrijpelijk dat hij zo al 3 vrouwen onder zijn macht heeft en ook nog eens 2 mannen...het is niet dat we niet voor ons zelf willen opkomen, het is de schrik voor baan en gezichts verlies en dat weet hij ook en daar maakt hij machtig gebruik van. Hij werkt er al 25 jaar en heeft een reputatie hoog te houden en dat zal hij zonder twijfelen blijven doen. Het is jammer dat het zo moet, als hij na het gesprek van morgen niet veranderd in gedrag en uitspraak jegens ons gaan we er mee verder en zal er helaas een gevolg zijn voor hem en voor ons...voor hem is het zijn ontslag, voor ons is het onwetend!!! Maar de sfeer zal toch nooit meer beteren in de ploegen die hij in zijn 1.5 jaar ploegbaas zijn kapot heeft gemaakt door seksistische opmerkingen jegens vrouwen, intimidatie en andere vormen van pestgedrag.

    Ik hoop echt dat de hogere hand eindelijk eens wil inzien wat er gebeurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort dingen zijn heel naar ik begrijp dit soort mensen niet dan denk ik altijd waarom toch . Sterkte gelukkig heb je een goeie thuisbasis liefs voor jou Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb afgelopen donderdag goed nieuws gekregen ik mag naar de andere job. Maar dan niet met de nacht maar in ploegen. Ik kom in dezelfde ploeg als mijn vrouw. Dus ik ben van die kinderachtige spelletjes af... het is een zware last die eindelijk van mij af valt en ik kon niet gelukkiger zijn...bedankt voor je bemoedigende berichtjes...

      Verwijderen