zaterdag 15 juli 2017

vakantie dag 1

Gisteren had ik al verlof genomen, de laatste dag ga ik het liefst nooit omdat er dan zo goed als niet gewerkt wordt en het dus taffelen is en daar hou ik niet van haha!!

Dus gisteren was dag 1 en die is omgevlogen natuurlijk. Vrouw lief moest werken van 6 tot 10 u en had daarna verlof. Ik was heel druk met een grote schoonmaak. De bovenverdieping en beneden verdieping gedaan. Om 13 uur had ik eindelijk gedaan met poetsen. Fijn even een kaartje gemaakt, want ik wil deze vakantie iedere dag een kaartje maken en wat bonuskaarten haha!!

 Easy card van Studiolight, kerst
 Easy card van Sissy kaarten op fb
En een moeilijkere kaart van Joy

2 bonus kaarten dus...haha!!
Het was dan ook een regen dag dus heerlijk genieten...

Daarna had ik een etentje met 4 collega´s bij de Mac haha!! Gewoon lekker op ons gemak en om 17.30 u ging ik naar huis, vrouw lief haar verlof inzetten was nog niet gedaan. Ik kocht mij een kaarten maken tijdschrift en nog wat spulletjes die ze nodig had voor de maaltijd die ze wilde maken.
En daarna ging ik haar ophalen...
Na nog even met deze oud collega´s gebabbeld te hebben bracht ik er eentje naar huis en daarna gingen we zelf naar huis.

Ik keek en hielp mee met de spaghetti met spinazie, kip, room, look, kruiden en tomaat/basilicum en het was heel lekker... dus na nog een deugddoende maaltijd plofte we op de bank neer en keken we wat tv.

Veel geborduurd heb ik niet... maar dit is hoever ik ben met pagina 34
nog wel even te gaan haha!!

Op naar dag 2 van de vakantie...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen