zondag 16 juli 2017

vakantiedag 2: onverwachtse bbq

Vandaag pas laat opgestaan, tegen 10.00u... vrouw lief was al op van 07.30u...OEPS!! haha!!

Een rustig ochtendje stond op de planning. En toch lukte het mij niet om te borduren overdag?

We gingen naar de winkel en zijn gaan wassen in de wasserette in het dorp.
Daar we toch moesten wachten zijn we lekker een kopje thee en een pintje gaan drinken in een nabijgelegen restaurant. Ik nam er lekker een apfelstrudel bij. MMM!!!

plaatje van www
De was wordt opgehaald, even wachten want het moet nog in de droger. Ondertussen lees ik in het blad van de Albert Heyn of er nog wat gerechten zijn die we willen uit proberen...Er stond niet zoveel in deze keer, maar er zal zeker wel wat gemaakt worden uit deze opgave...

Thuis wil ik gaan borduren tot we weer weg moeten, maar krijgen we onverwachts een vriendin op bezoek. Meteen met haar besproken dat we eigenlijk een paar dagen weg willen met onze beagle, maar dat dit met raico niet verstandig is { heel druk en vals naar honden helaas} of zei dan wilde oppassen, tuurlijk wilde ze dat, ze is dol op onze speelse jongen haha!! Het liefst namen we raico ook mee, maar na veel rondzoeken naar een woning die goed omheind is, ben ik vruchteloos. Ik vind niets. Maar darco is een makkelijk hondje, dus die kon wel mee.

Maar na veel toegevingen van mij { door zelfs darco thuis te laten, zodat raico niet alleen is} wilt ze toch niet meer gaan...dus we blijven thuis en maken er het hier zo gezellig mogelijk...en dan te bedenken dat het vrouw lief haar idee was haha!! Maar zonder raico gaat ze niet. Ach ja, ik vind het prima, des te meer knutsel en crea plezier!!!

Want ook vandaag is er natuurlijk een kaartje gemaakt. Een groen deze keer. Niet helemaal mijn kleur en ik heb ook wat aanpassingen gedaan door er een Gorjuss girl bij te doen.

Weer met de materialen van Sissy kaarten op fb.

Daarna zijn we om 16.00u naar een vriend geweest die moest helpen bij een bbq in Kaulille. Een paar dorpjes verder. Er was een kleine rommelmarkt, maar helaas sprak het niet echt aan en na een uurtje en de bbq opgesmikkeld te hebben zijn we naar huis gegaan.

Ook heb ik in de avond eindelijk wat kunnen borduren. Vrouw lief ging om 21.45 u al naar bed en ik pas om 00.30 u en heb dus heerlijk ruim 2 uur geborduurd...

een mooi verschil tussen gisteravond en deze nacht. Eindelijk al het donker erin en nu fijn met de ballon bezig!!

En dat was dan alweer de tweede dag. Vandaag staat er tot nu toe niet veel op de planning!! We zullen zien wat de dag brengt


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen