zaterdag 5 augustus 2017

dag 21 en 22: tandpijn?

De afgelopen 2 dagen stonden alleen maar in het teken van pijn en ik heb dus daadwerkelijk niets gedaan, en dit om te proberen de pijn de baas te blijven.
Maar tot huilens toe was het met momenten, en met een vest tegen mijn wang om te proberen de pijn te onderdrukken/op te vangen lag ik op de bank, en met een hoop pijnstilling!!

Gistermorgen hield ik het niet meer vol, zo kon ik geen weekend overbruggen. Alle tandartsen maar gebeld in de buurt, maar nergens mocht ik komen. Maar gelukkig was mijn laatste optie de tandarts die nieuw is in neerpelt. Deze was meteen vriendelijk en behulpzaam. Ik mocht direct komen. Er werden geen vragen gesteld, maar gewoon goed geholpen.

Dus rap kleren aan en daar lag ik dan. In de stille hoop dat ik niet met een hoop pijn naar buite moest en ik nog iets zou hebben aan mijn laatste weekend van het verlof!!
Nu is het zo dat ik al vanaf dat ik bij mijn tandarts weg ging vorige keer een vervelende pijn had aan mijn kaak. Overbelast dacht ik. Mijn kaak gaat altijd uit de kom, dat heb ik al jaren en ben ik gewoon, maar soms geeft dit pijn/last...daarom schoof ik het voor mij uit en dacht dat het wel beter zou gaan met de tijd. Maar het werd dus erger met de dag. Mijn eigen tandarts had een gaatje ontdekt waarvoor ik over 2 weken moest komen, dus ook dit meld ik aan de nieuwe tandarts. Meneer maakt een foto, tikt tegen mijn tanden, doet met koude. NIETS!!! NERGENS LAST VAN, behalve de extreme pijn die ik voel aan de linkerkant van mijn gezicht...

Hij is heel eerlijk en zegd dat hij het NIET WEET en mij dus NIET kan helpen, zonder een tand te trekken waarvan hij maar 80% zeker is dat deze het probleem is.

Ik zeg hem van mijn kaakproblemen, en hij laat mij mijn kaak op en neer doen, tja, dat was wel wat extreem zegt hij!! Dat kan het ook zijn dat je hierdoor een zware ontsteking hebt!! Of het is een afstervende tand!!!

Beide niet gezellig natuurlijk!!

Ik krijg een recept voor antibiotica mee en ik slik nog een 8 tal pijnstillers per dag...

Maar alsof er een wonder geschied { kom met heel veel pijn thuis} heb ik in de avond al een pak minder last, de pijn is er nog, maar niet meer om van te huilen en tegen mijn vrouw aan te kruipen...en dat na 2 pillen antibiotica. WAUW!!

Tegen de avond neem ik nog een pijn stiller en ga lekker slapen...
Vandaag nog maar 2 pijnstillers nodig gehad en dat is een heerlijk gevoel, het was dus wel duidelijk een ontsteking///maar waarvan dat wordt nog onderzocht natuurlijk!!

Ik ben al blij dat ik weer heerlijk mezelf begin te worden...
Dus borduur ik er weer meer, want dat ging allemaal echt niet in die dagen... even en dan moest ik het opgeven, want door de gebuigde houding was het niet vol te houden.

Maar hier mijn stand van zaken en pag 36/37 en 38

ben ondertussen volop aan het meisje haar gezicht bezig en heb er weer plezier in..
HEERLIJK!!


1 opmerking:

  1. Gelukkig dat het weer beter gaat wat een narigheid zoveel pijn , hoop dat het nu opgelost is sterkte .

    BeantwoordenVerwijderen