maandag 7 augustus 2017

de laatste dagen staan in teken van genezen? dag 23/24 en 25

Jee!!! Ik zou willen dat ik schrijven dat ik de laatste dagen van mijn verlof leuke dingen gedaan had, dat ik nog had gewandeld, gefietst, uitjes gedaan had, kaarten had gemaakt of iets anders...

Maar deze laatste dagen staan in het teken van genezen van iets waarvan ik niet weet wat ik heb...

De pijn is weg...al een mooi gegeven!! Maar ik krijg er andere dingen voor in de plaats. Waardoor het huis verlaten not done is!!

Ik heb hevige buikloop, hou niets, maar dan echt niets binnen... en ik had een vreemde uitslag gisteren, waarvan vrouw lief dacht dat het een allergische reactie was op de antibiotica.

beetje onduidelijk, want vrouw lief is niet geweldig kundig met de camera haha!! Maar mijn borst, nek, buik, rug en armen zaten vol. Geen last van!! Het jeukt niet en vandaag is het al pakken lichter, wat het is geweest? 
Wat ik vooral vervelend vind is dat mijn buik overhoop ligt, continu gegrommel en buikloop!!.
Maar daarnaast zit ondertussen mijn kies los en doet deze pijn als ik er aan kom, dus de infectie is lichtje de kop ingeduwd, { gemaskerd} maar is zijn werk gewoon verder aan het doen. Dus zodra ik over een dag of twee moet stoppen, komt alles hardnekkig terug, dus ik moet zeker geholpen worden.

Dat wordt tand trekken ben ik bang, deze gaat ze niet kunnen redden... PFF! niet niks!!

Maar natuurlijk zijn er ook fijne dingen te schrijven, zo hebben we heerlijk genoten van de rust, van samen op de bank hangen haha!! van koken { tagliatelle met kip en kerrie saus } en gisteren als afsluiter een afhaal chinees.. LEKKER!! Want van eten heb ik geen last, ik voel me ook niet ziek!! Dus kan gewoon door doen, maar dicht bij de wc haha!!

En ik heb gisteren heel veel uren geborduurd...
het gezicht komt heel mooi uit, de stoel is iets wat donker, met die donkere achtergrond van t-shirt en broek... je ziet niet goed wat je borduurt in die hoek...

En we hadden ook nog het geluk bij onze krantenshop, we hadden een ontbijt gewonnen de zondag...en die was heel mooi verzorgd en hebben lekker van gesmuld...

dusniet alles is slecht natuurlijk, maar ik hoop toch dat ik snel van alles verlost ben en gewoon weer imke ga zijn. Want morgen is het weer werken...

Jee wat gingen die 3 weken snel...maar ik heb vooruitzichten, over een paar weken staan vrouw lief en ik niet meer in aparte uren, maar samen...leer ik een nieuw vak...en hopelijk zit ik dan beter in mijn vak...







1 opmerking:

  1. Je hebt heel veel gedaan ondanks ziek zijn geweldig ,heb je je niet ziek gemeld bij je werkgever ? Dan schuift je de vrije dagen even op . Je borduurwerk is zo mooi ,fijn dat jullie de zelfde uren gaan werken een stuk gezelliger voor allebei liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen