maandag 14 augustus 2017

gewone weekupdate + mooi gezin maandag update: 2 pagina´s af

er is weer een druk weekje voorbij. Afgelopen week mocht ik weer gaan werken na een pauze van 3 weken, wat zag ik er tegenop!!! En terecht, want vanaf dag 1 sprak de ploegbaas niet meer tegen mij, ik denk om mij te testen of ik daar tegen zou kunnen...maar dat behaalde bij mij weinig punten, dus gaf ik daar zeer weinig om!!
Dus elkaar negerend kreeg ik de dinsdag te horen dat ik mag veranderen van job vanaf de volgende week... in de andere ploeg!! Dus nu mag alles stilletjes op zijn plaats vallen!!



Natuurlijk is het anders nu na vier jaar apart geleefd te hebben, maar dat zal gewoon wennen zijn. Het fijne is ook dat we het huishouden nu kunnen delen!!Dus meer tijd voor leuke dingen in het leven haha!!
Mijn vrouw vind het fantastische en keek hier al heel lang naar uit...
en natuurlijk ik na dat gedoe op mijn werk ook!! haha!!

Verder gaat het met mijn ontsteking redelijk goed vooruit. Het zit er nog, maar dat zal nog opgelost moeten worden in de loop der weken. Vorige week mocht ik met spoed zelfs naar mijn eigen tandarts en heeft ze weer foto´s gemaakt, en inderdaad heb ik een tand die ontzenuwd mag worden + een gaatje van boven dat moet worden bijgewerkt + de tand die ze 3 weken geleden had gedaan moet verbeterd worden, want die voelt niet goed met eten... een heel werk dus. In principe zou ik dit woensdag laten doen na mijn werk, maar ik heb dus ploegenwissel en moet dit afbellen...maar daar ik nu geen pijn heb zal dit de zaak niet verergeren denk ik!!

Met Mooi gezin maakte ik twee pagina´s af.
Pagina 36 duurde mij 15 dagen en pagina 37 duurde 14 dagen, aan pagina 38 ben ik volop bezig...

In totaal zijn er nu 7 pagina´s af van de derde rij... nog 23 pagina´s te gaan...
Het gaat goed vooruit, maar mijn doel ga ik niet halen { haar verjaardag in oktober} maar dit jaar is misschien wel haalbaar...

ook aan The Emperor heb ik een paar steekjes gedaan de laatste 2 dagen { afwisselend met mooi gezin }
Deze is heel leuk om te doen, maar om eerlijk te zijn vind ik Aida fijner borduren dan evenweave...moet er zo bij stil staan en ga vaker de fout in...maar 28ct is vergelijkbaar met 14ct en dus stukken groter dan ik gewoon ben en dat is wel eens makkelijk haha!! Gaat sneller vooruit!!
En dat was mijne week...aankomende week staat er niet veel anders op de planning dan werken { en veel leren } en fijn borduren en misschien nog eens een kaartje want ik heb nieuwe aankopen gedaan...

HAUL:










Dat mag weer tellen hé!! hihi!!

Tot de volgende maandag...




2 opmerkingen:

  1. Wat wordt het toch mooi ,fijn dat jullie op dezelfde tijden mogen werken een stuk gezelliger lijkt me voor allebei . Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen