maandag 21 augustus 2017

gewone weekupdate + mooi gezin update

Het gaat heerlijk...

Ik heb het gevoel dat mijn leven weer op de rails ligt.
Het is ongelooflijk wat ander werk met een mens doet haha!

Ook het samen zijn met vrouw lief werkt goed...ik had verwacht dat ik hierdoor minder IK tijd zou hebben, maar het valt heel goed mee.

Voor de rest is vrouw lief naar het ZH geweest voor een echo van haar benen i.v.m. de spataders. één been zit wel goed dicht, dus het zal operatief opgelost worden. Maar dat zijn zorgen voor later, daar ze dit pas de 29ste  officieel te horen krijgt. Normaal gezien zal dit redelijk snel zijn { begin volgend jaar, want in de warme periodes wordt het niet aangeraden om dit te doen}. 
Voor de rest gaat het goed lichamelijk gezien met haar. Haar sclerodermie Morfea type 2 lijkt stil te staan, en zorgt nu voor alleen maar lelijke plekken en als dat alles is zijn wij heel content.

Verder zou vandaag onze Yenzo 14 zijn geworden...onze vriend is nu al een paar maanden niet meer bij ons, maar toch zou ik nog graag 1x een foto van hem delen, want het was toch wel een merkwaardige hond...
Hij wordt nog altijd gemist...

Verder gaat de week stilletjes voorbij en hebben we genoten van de extra 2 dagen verlof. En stiekem veel geborduurd haha!!

Mooi gezin update:
Ik kreeg op 19/8 pagina 38 af
en op 20/08 kreeg ik pag 40 af. En ondertussen heb ik dus ook een deel van pag 39 af.
Ik hoop deze rij deze week af te krijgen...dat zou een mooie update zijn voor de volgende keer.

The Emperor is ondertussen weer terug opgeruimd, en ik heb Hors of Colour beauty niet meer aangeraakt. ik begin ze te missen, maar ik ben nu redelijk dichtbij voor deze wip. En als deze af is dan krig ik alle tijd om mij te focussen op de wips die ik nog heb en om nieuwe te beginnen...

Kaarten:

Er zijn geen kaarten meer gemaakt deze week.

aankopen:
ik heb de hobbyzine aangekocht gehad, maar geen foto´s genomen. Ook een paar missende garen en wat bloemen voor op de kaarten. Ik had een 20€ bon bij een gespaard en deze gebruikt.

Dat was het voor deze week, tot volgende week maandag...hopelijk met een mooie update voor mooi gezin.

1 opmerking: