maandag 28 augustus 2017

weekpdate en borduurupdate...


Weekupdate

Om eerlijk te zijn in ons huishouden is er weinig gebeurd deze week... Alles loopt zoals het moet haha!!!

Wel hebben we een mooie bezoeker in de tuin gehad...verschillende zelfs...
We hebben twee kleine meeuwen in de tuin...het zijn twee kleine mantelmeeuwen... prachtig om te zien...ze komen normaal niet zo ver van de zee af als ik google mag geloven, maar dan zijn deze toch verdwaald haha!! Zo zie je ook goed hoe de wereld misschien toch meer aan het veranderen is dan wij vermoeden...deze vogels komen overal voor, maar blijven normaal bij dekust omdat ze daar broeden, maar deze zitten als de hele zomer hier aas te eten en rommel die wij weggooien zoals kippenbotjes, groente enz!!! Maar ook de kattenbrokken worden gesmaakt, het is een gevecht tussen hem, de kat, de kauwen en de eksters...haha!!

Maar afgelopen week zagen wij nog meer Wildlife...
foto van www...
We hadden een wezel in de tuin, zo schattig!! Maar daar de honden hem gezien/geroken hadden is hij niet meer terug gezien...

en ik heb een kleine spitsmuis gered uit de tuin, voor deze door de meeuwen en/ of de honden gespot zou worden. Het had een aparte lange snuit, zo lief!!! het was nog maar een baby´tje van een paar weken..
foto van www



Dat was het zo een beetje...

Borduurupdate;

Ik heb een rij finish voor mooi gezin...

en ik ben sinds zaterdag voor een weekje bezig aan Hors...
 zo begon ik
 ik maakte pagina 11 af
 pagina 6 af

en pagina 7 af... nu volop bezig aan pagina 8

dat was het voor deze week... onze darco kijkt al uit naar de volgende week...
 en onze rai...is een UH? bonus foto haha!!


1 opmerking: